14 oktober 2018

Sunny Sunday ♕



Som vanligt när jag målar måste jag kladda på andra grejer också. Pallen blev offret denna gång. 



Sprayat tavelramen  till guld gjorde jag i badrummet. Nu är det syrebrist där ett dygn framöver.  



Kladdat fyra stycken träbitar hann jag också med. 
De ska jag ha under mina ljusstakar så att de kommer högre upp i fönstren. 



Rummen badar i ljus (förutom hallen) har kastat mina vita gardiner som hade gulnat av solen. 
De har hängt där i tre års tid så det var dags...



Hade jag haft estetiskt vackra fönster hade jag skippat gardiner helt. Ljusinsläppet blir helt underbart när gardinerna är väck. 



Nu när sessorna har fått ett rum till att vistas i har de så gott som flyttat in i det rummet. 



Det blev tomt i hörnet när katträdet försvann. Skönt. 
Nu står trädet i mitt sovrum. Den ser man inte ens från vardagsrummet. Det känns toppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...