10 april 2018

Vill till fjällen



Så konstigt. 
Hur kan veterinärer skicka hem ett djur som inte äter?? Hunden är piggare och matte och husse är påväg för att hämta hem honom just nu. Dotter stressad över jobben som väntar och stress över hund som inte äter. Tänk att såna här händelser alltid kommer olägligt. Hade jag inte en resa framför mig hade jag åkt till Västerås för att kunna avlasta.. 

Idag har jag varit till alla butiker i centrum och frågat om praktikplatser. Nope, får jag till svar. Vad göra? Är så trött på att jaga nu. Jag förstår butikerna också, de tar ständigt emot och de flesta har redan praktikanter. I morgon måste jag vara ”på” igen men det är i morgon, nu blir det kaffe framför tvn och vila en stund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...