18 april 2018

Pollen



Jag fick hög dos av pollen i mig i Bryssel. Tänkte inte alls att ta med mig allergipiller. 

Idag har jag varit på ett nytt ultraljudsröntgen i Västerås. Jag är tydligen en av dem som har otur med mina kärl. Tidigare operationer var verksamma bara ett tag och nu är dem dåliga igen. Det blir operation. Skönt dock att träffa läkare som är ärlig. Vissa kan bli opade och bli bra och några andra får opereras om och om igen. Jag är en av dem som har dåliga kärl. De konstiga smärtorna jag har i huden kommer från ryggen. Nerverna som inte är som de ska. Det är trist att höra men samtidigt skönt att få prata med experter. Mina tre diskbråck och ischias som ger mig smärtor. Därav hjälper inte värkpiller. De piller jag har fått är mot muskelsmärta, men jag har nervsmärta. Det är skillnad på smärtorna. Nu ska jag sova, är helt slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...