18 december 2017

Kineseri ★ Chineseri



★ Tur att jag har fina saker att se på... 

Sömnlös natt trots nattipiller. Jag visste att jag skulle upp väldigt tidigt och det gjorde att man inte kunde slappna av. När jag väl sov en stund vid fyra tiden började grannen att banka. Fem gick jag upp och drog igång bryggaren, kollade på tv, kammade luggen och gick till jobbet vid kvart i sju.. allt som jag skulle få gjort blev inte gjort. Snurrade runt och var vimsig. Kan tyvärr inte gå in närmre men jag var ostrukturerad på jobbet idag.  Slutade arbetsdagen med att tappa mobilen i toaletten och då fick jag nog. Tog upp mobilfan, spritade av mig och den sen gick jag hemåt. Tog en sväng till Coop innan och där var ju hela jäkla PRO. De måste ha fått pensionen idag. Kommer hem och trycker i mig en paj och kommer på kvart i tre att tre har jag nagelfix. Nu är klockan sex och jag kommer inte lyfta arselet från soffan förrän läggdags. Tur det är snart tisdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...