12 november 2017

Skultuna fabriker



Haft besök i helgen igen. En förkyld dotter med en glad och energifylld Felix som fick träffa på snön för första gången. 



Han var heeelt galen i snön! 

Idag har det varit fullspäckad dag med en tripp till Skultuna outlet och till Åsby trädgård. Mycket folk i farten och jag tyckte allt var dyrt. En sak jag köpte som var prisvärt det är ljuskopparna som säljs i november i Skultuna. Jag köpte 6 st förra året och köpte 6 st till i år. Man kan ha dem överallt, som tex ljusstakar, kristallkrona eller väggljusstakar. 



Dålig bild men ni ser hur ljushållaren i glas ser ut. 25kr styck. Prisvärt. Nu är klockan mycket, jobbdag i morgon efter ett par dagars sjukskrivning och en bra helg. Ha en fin start på kommande vecka!

Ps. Jag ska visa er nästa vecka vad jag har vunnit på tradera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...