23 oktober 2017

Old Glas Cabinet



Som ni förstår är jag överlycklig. Jag äger ett glasvitrin i rokokostil. Kärlek till den. När jag väljer möbler med omsorg, och får hem dem, så är det precis som att de har hittat hem. Känslan att möblerna alltid har funnits här hos mig och att de trivs tillsammans.


Men jag har det väldigt stökigt också. Mår dåligt sv det. Hoppas att grejerna som ska flytta, flyttar snart.


Mor får ärva byrån. Den kommer att passa hos henne i hennes fina sovrum. Bild kommer dem dagen den står där. Sen får hon ta min vita krona som jag har i andra sovrummet. Den kommer också passa fint hos henne. Jag ska styla lite hos henne. Hehe En dag kommer jag bli klar i gästrummet, nu fattas bara en låg bokhylla som ska stå där byrån står nu. Alla mina böcker är i matrummet så det är stökigt där med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...