14 september 2017

Runway



Oh my! Jag är en kopia av Maryl!

God morgon!
Här blev man väckt 05:18 av grannen som bankar runt i sin lya. Jag måste ta tag i detta men inte när jag är förbannad för det kan sluta olyckligt då. Idag har jag en lång dag, först jobb sen nagelfix. I morgon är det redan fredag, dagarna rusar iväg. Jag ska prova på något nytt i morgon på jobbet och det känns kul. Hade jag varit yngre hade jag nog skolat om mig till specialpedagog. Att kunna hjälpa elever som har det tufft i skolan. Jag hjälper dem ändå men jag hade velat ha specialkunskaper och redskap att använda mig av..

Just nu känner jag panik över vinterjacka, för jag vill ha en viss modell och jag finner inte den någonstans. Behöver även goretex skor för det värsta jag vet är blöta fötter. Nu ska jag ta morgonkaffe och sen iväg till jobbet. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...