13 augusti 2017

Ljuset och värmen



Man blir ju riktigt förbannad av svenska vädret. Jag har inte en krona på banken men jag ska tamigfan boka en resa. 

Jag har haft två underbara veckor i värmen. Det är inte alla som får den möjligheten. Jag har haft toppenresor till Norge och fjällen med mina vänner. Vi hade tur med vädret. Plus att det var inga sol och bad resor, utan vandring-fågelspan. Men boka en vecka för sol och bad i Sverige skulle jag aldrig göra då det är en chansning. Hur jäkla kul är det att vara på ex Öland i en vecka om man är dit för sol och det bara öser ner?.. semester i Sverige är inte billigt, stuga, bensin, mat etc kostar skjortan. Den chansen tar jag inte därav blir det charter. Sol och värme, ja tack. 

Fantastiska platser har jag sett. Både i Grekland och i Skandinavien. Vad vår värld är vacker. Tänk vad många platser det finns att utforska. Jag ska till Paris i höst och sen ska jag planera nästa års resor. Lovely! Tack o hej från regniga Fagersta.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...