20 augusti 2017

För liten höftkula



Har haft finbesök idag. Dotter och Felix har varit till far för att fixa bromsar sen kom dem hem till mig. Vi tog en promenad och slappade i soffan en stund innan de åkte hem. Dotter berättade efteråt att bilen började krångla efter några mil men som tur var kunde Elas far komma dit direkt till dem. Ela fick panik när bilen luktade rök och aaalla lampor lyste. Hon tänkte - Felix måste ut! Han som knappt kommer in i bilen med sin för liten höftkula. Så nyss tog jag mina sista hundringar och beställde en hundramp till bilen så att Felix kan bli självständig. Hade jag haft pengar hade jag köpt en ny bil åt dem. Acn har gjort sitt och vi måste börja kolla efter ny bil till nästa år.. vissa har flyt i livet, andra får jobba lite mer.. vi kämpar på.. 


Hundramp till bil. Vikbar. Rea 399kr. Hoppas att den kommer till nästa helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...