8 augusti 2017

Apladas lägenhetshotell



Hotellet jag bor på är rent och fräscht lägenhetshotell. Tyvärr finns det ingen kaffebryggare utan bara vattenkokare och filterhållare. Då det bor nästan bara Skandinavier som är ledande i att dricka kaffe så borde det finnas kaffebryggare. Hus här nere är inte isolerade. De har vinter här men inte som den vi har i Svedala. 

Här ser ni att det inte är isolerat. Gud vet vad som tittar in när man sover. Spindlar, kryp och småödlor. 


Hotellet är nyrenoverat och det märktes. Badrummet är jättefint med nytt kakel och klinker. Nymålat överallt. Nu har vi bara tre dagar kvar av resan. Jag är glad över att jag åkte hit. Visst, det är superhett här just nu men jag kommer att frysa hemma till maj nästa år så jag ska passa på att njuta nu. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...