3 juli 2017

Jämmer och elände ♥️



Hallå i stugorna!
Har haft en ledig dag idag. Men man har en massa måsten att fixa ändå. Var till tandläkaren och lagade ett hål, i morgon tar hon den andre. Vill inte veta slutnotan då jag inte har supermånga laxar i lådan.. Efteråt gick jag till Elkedjan. Har inte haft kyl i snart två veckor. Han ska ringa mig i morgon. Hoppas att han kan laga kylen. Det skulle gå på 1200 brax. Fy fan men men, jag måste ha en kyl. En olycka kommer aldrig ensam som man säger. Jag måste fixa ny spis också då ugnen inte funkar som den ska. Ugn kan jag leva utan ett tag så den är icke akut. 

Nu har jag tvättstuga. Har städat och plockat på eftermiddag och det känns så skönt att få det gjort.  Ska äta en fryspizza till middag och förhoppningsvis sista Gorbyn i morgonbitti. Tänk så skört livet och vardagen blir när man inte har kyl. I-landsproblem. I morgon är det round two till tandläkaren sen jobbkväll. Vi ses!♥️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...