2 juni 2017

Novemberljus Elisabetblomma



Kolla in vad vacker Elisabetblomma jag hade förut. Nu ser den ut så här...


Den till vänster. Så gott som död. Har kastat den. Den orkade inte min övervattning eller vad jag nu gjorde för fel. Det gick inte byta jord heller då stänglarna var sååå sköra. 


Har pysslat om mina växter ikväll. Gillar min ormbunke väldigt mycket. Har lärt mig hur jag ska vattna den så att den är nöjd. En skvätt under bladen och en skvätt i fatet. Tänk vad man måste gulla med det gröna för att de ska växa. 


Jag har även skurat badrummet. Jag får inte bort "pensionärsdoften" därifrån. Bambukrukan luktar också som står där inne, den luktar om man spiller vatten på den. Ikea.. Say no more.. 

Nu blir det nattmacka och sängen!♥️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...