25 juni 2017

đŸ–€ FjĂ€llen



Snö/hagel uppe pĂ„ Flatruet nĂ€r vi Ă„kte förbi i förmiddags. Det Ă€r sĂ„na hĂ€rliga vĂ€derkontraster i vĂ„rt avlĂ„nga land. Man blir alldeles fascinerad. 


Haft sköna avkopplande dagar till fjĂ€lls. M o S tog mig till det vackraste stĂ€llet vi har hĂ€r i Sverige. FjĂ€llen. Fick se lifers ocksĂ„ som törnskata, snösparv och tungt kryss som nordsĂ„ngare. Klart man mĂ„ste ta bild med armarna som ett kryss dĂ„. Haha  jag hade rosa mockaskor och min stadsjacka, ringar och armband, örhĂ€ngen och nagellack nĂ€r jag stĂ„r miiiiitt i djupaste skogen i Dalarna med vĂ€rsta fĂ„gelskĂ„dare. Inte nĂ„ malplacerad. Jag hade skitkul Ă„t detta. Nördarna vs pimpinetta  letar o kollar efter samma fĂ„gel. Blicken man fick av gubbarna skulle man ha videofilmat. Haha oförglömligt. Nu sĂ€ngen. Jobb om nĂ„gra timmar. Hej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...