26 maj 2017

Skräprummet



Nu är det inte mycket kvar av alla kartonger o prylar som belamrade rummet. Man såg inte golvet ens. Jag har släpat varje dag till jobbet prylar som ska loppas ut den 7 juni. Påsk- och julpynt, tavlor, äggkoppar, kaffemuggar m.m.  


T o m hyllorna har fått agera avlastning. Jag ser bara på den här bilden dl-mått, lamskärmar och skruvmejsel. 


Reima-pelargonerna blommar för fulla muggar i fönstret. De är jättefina, de är en mutation från swisspelargon som hände 2012 när vi bodde i huset. Solen har försvunnit och jag är trött. Hoppas på en god natts sömn inatt. Ses i morgon!♥️


1 kommentar:

  1. Oj här skulle det verkligen behövas rensas också...jag har ju min lilla loppis på gården, men har inte hunnit med den alls i år....får se om jag öppnar till veckan !...känns som jag kommit av mej lite med den ;(. Nu flyttar vi ju snart ut till torpet också, men i en månad kan jag ju hålla öppet förstås...bara 19 grader i skuggan hos oss idag, lite mulet också. Kanske sätter jag mej en stund i växthuset och läser en stund...för nu har jag haft det hektiskt sen jag kom hem från semestern...har nyss lagt ut lite bilder därifrån ;)
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...