19 maj 2017

Kebabsallad och mustang



Idag fick jag skjuts hem av min jobbarkompis och hennes familj i en mustang. Det är en härlig känsla att sitta i en bil med mycket hästkrafter. 


Fick en planeringskalender av en annan go arbetskamrat. Den är stor och tydlig. Man får en bra översikt och lätt att hitta o den.  


Jag har börjat fylla i inför hösten. Det sköna är att vi börjar den 14/8. Jag trodde vi började den 10e. Skönt för vi landar på Arlanda natten till 11e.. Typ 4 på morgonen. Skönt att slippa åka direkt till jobbet. Har varit och hämtat ut ett paket på Ica. Fyra plagg för 350kr är helt okej. En kofta, två långärmade toppar och en packe strumpor. Jag behöver verkligen åka till Ullared i höst. Mina sk basplagg är nötta och slitna, dax att förnya. 

Nu blir det en sväng ner o kolla om tvättstugan är ledig. Hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...