14 maj 2017

Jag kör Snapchat ...



Är nyss hemkommen från Ela. Har varit full fart sen i fredags. Vi har gullat och vallat hundvalp, städat och städat, shoppat och fikat. Ätit och städat ännu mer. 


Felix har badat för första gången. Gick jättebra. 


Vi har varit till nytt varuhus på Erikslund. Eko. Tyckte det inte var billigt där. Kristallkronor till överpris och annat lull kostade lika som på exempelvis Rusta och ÖB. Det som var billigt är även billigt i andra affärer så då behöver man inte ta sig till denna affär. Det var inte Ullaredspriser. 


Jag trodde att det skulle vara billigare. Plastblommor var dyra, hudkrämer och inredning var inte heller billigt. 


100kr 200kr 250kr osv. Det tycker jag inte är vrakpriser direkt. 


Fick tag på billiga skor för 99kr på skokanonen. Fynd. Slit och släng är mitt nya motto. 


Tacka vetja Ullared. Vi åker dit i höst!

Hoppas mina vänner har det bra nere i London nu. Är avis. 

Ha det gott!♥️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...