27 maj 2017

Hedemora och Nås



Idag har jag och GB varit i farten. Vi drog till en stor trädgårdshandel utanför Hedemora. Så mycket blommor! 


Så kul att få åka runt och se våra trädgårdshandel ute i vår omnejd. Man vet så lite om vad som finns. Efter botaniseringen åkte vi och fikade och tog loppisar. Jag fyndade en tavla och lampskärm. 60kr. Bra pris.

Jag har tömt 11 kartonger på vinden. Så skönt att döstäda. Jag ska ta en vända till i morgon. Jag brukar tänka, att om jag skulle dö nu så är det taskigt att lämna så mycket bråte efter sig. Efterlevande måste ta ledigt över en månad bara för att rensa mitt skit.. De flesta kartonger som är kvar är Elas barndomssaker. Minst sex kartonger. En dag ska vi rensa dem med..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...