13 april 2017

VING SUNPRIME


 

Älskar gran Canaria. Längtar dit. Vill åka nu. Lagomt varmt. Sol varje dag. Rent och fräscht. Turistigt? Jo men det gör mig inget. Jag är där för min egen skull och gör mina dagar där till mitt egna paradis. 


Älskar palmer. Älskar deras klimat. 


Djuren är inte rädda för oss bleka nordbor. De håller en sällskap om man är ensam. 


När palmerna prasslar av de ljumma vindarna så är det helt magiskt. Jag slappnar av och bara är. All smärta i kroppen försvinner av de värmande solstrålarna och problemen med ögonen är putsväck. Om jag hittar pengar nånstans nån dag så ska jag köpa mig en liten lya där nere..


Kanarisk koltrast och härfågel samsas på gräsmattan. Det är en härlig syn.. 

Önskar er en skön påsk!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...