1 april 2017

Röjer bland böcker och damm..



Jag och idéer ... Nu ska bokhyllorna in här i Elas gamla rum igen. Ikeamattan väck och in med figuralmattan. 


Blev tomt i hallen. Jag har en förkärlek till tomma rum. Vet ej varför, kanske minimalist i mitt förra liv. 


När solen kom fram fick jag mer energi. 


Hade knappt tid för kaffe. 


Pustade ut en stund i gästsängen. Var tvungen att lyfta både bord, säng och byrå när stora mattan rullades ut. 


Gänget nere på GC verkar ha det toppen. Kul att mummu kom iväg på sin resa. Jag förstår hennes längtan söderut. Man vet vem man har fått chartergenen ifrån. Hehe 


Önskar er en fin afton!



Jag kör mest snapchat nu. Roligast. Därifrån kommer dagens bilder med text. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...