10 april 2017

Aprilväder



Vilket april-väder idag! Snöblandat regn och spöregn i morse och nu sol. 


Har varit lugnt och skönt på jobbet idag. Känns tomt utan elever. 


Har plockat lite på balkongen. Tog ut rumsmattan och det blev genast mysigare. 


På lunchen drog jag och GB till Broarna för att hälsa på en kompis. Vi tog fika och pratade en massa. Tiden rusade iväg och vi var tvugna att bege oss tillbaka till jobbet.  


Nu ska jag plocka klart innan jag måste iväg och handla. I morgon ska mina glasögon fixas till för de trycker vid öronen sen är det viktis - igen.. 
Ha det så fint! Hepp!




1 kommentar:

  1. Aprilväder ja...skitväder skulle jag vilja säga, även om solen skiner emellanåt, så är det ingen värme och det blåser och snöblandat regn ska vi få i Påskhelgen, nä fy fabian säger jag !
    Men annars så är det rätt okej , hihi...utekväll med tjejerna på torsdag och på lördag är vi bortbjudna till vänner ;))...dumt att klaga alltså ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...