4 mars 2017

Städa bort gammalt damm ☆



Hej på er!
Då kommer det ner sånt där vitt från himmelen igen. Tar då tillfället i akt att städa. Jag kommer liksom inte undan nu när jag har köpt nytt munstycke till dammsugaren. Fick för mig att damm på blommor är inte bra så nu får de en vårdusch. 


Ett sånt här ställe samlas det damm men jag låssas att det hör till i bokhyllor och gamla böcker och skippar städning där. 


De två jobbigaste ställena jag har just nu är dotterns gamla rum plus matrumsdelen. Det är kopiöst med prylar. Jag håller på att tömma dotterns gamla walk in garderob och där bland damm och annat skräp hon har lämnat efter hittade jag en stycket silverfisk!! Jag typ dog! Så nu är det sanerat där och böset som blev över ska kastas. 


Då våren lyser med sin frånvaro så får mina tjejiga rosa rosettskor åka in i garderoben ett tag. 


Elas rum får vänta på städning och jag ska ta tag i matrummet. Men först lunch. Ska köpa en Charlie sallad. Räksallad utan pasta. Endast 150kalorier och den räcker även till middag för man får såå mycket. Vi ses! Hepp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...