16 mars 2017

Rödflammig hud



Efter en sömnlös natt är jag glad att solen skiner och att jag har ett toppenjobb att gå till. 


Tiden går så långsamt när man väntar på ett samtal. Jag vill veta om jag är allergisk och mot vad. 


Hals och haka har nu också blivit rött och ilsket. Bröst har varit så här i ca ett år. Nu i höstas började krypa uppåt och har även satt sig ögonen, de svider konstant.


Jag får även på fingrar och mina underben då och då. Vad kan det vara? Autoinflammation? Allergi? Nåt med föda tror jag..
Fortsättning följer..



1 kommentar:

  1. Ja undra vad det kan vara ?..........klart du måste göre en test för att få veta ?
    Hoppas annars allt är bra med dej i vårsolen !!
    Trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...