23 mars 2017

Light knalle upp!


Kikar på boende i Norge! 


Ikväll var jag med mina vänner ut i de mörka skogarna för att lyssna efter nattfåglar. Vi pratade om fågelön Runde i Norge. Jag som har en inre adhd blev lite orolig att jag skulle bli rastlös där efter ett dygn men det blir jag nog inte. Medan de kikar på pippin kan jag flaxa runt på ön med alla Lunnefåglar. Jag ska köpa springskor nästa vecka (inför vårruset) och då kan jag ju alltid springa upp och ner för knallen sen. Hehe 
 
Min vän har en endaste önskan när vi kommer dit och det är att knalla upp för kullen och njuta av utsikten från fyren. Javisst, snäll kompis som jag är så självklart ställer jag upp och följer med. Hon nämnde att det är en light backe upp så den tar vi lätt!  


Ser vägen ut så här så kan jag dampa fram och tillbaka många gånger. Perfa. 


Men jag kommer garanterat blunda när vi åker över den här bron! Voi vittun vilken läskig bro, och den är nog inte den enda..

Nu är det natti, kort dag i morgon, slutar halv fyra-ish. Natti!


PS. Jag behöver inte dra i några klockor, för jag har ju and-ers. Haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...