5 februari 2017

Söndagskaffet..



God morgon!
Efter tidig uppgång då smärtan i nacken höll mig vaken så var det bara för mig att kliva upp ur sängen. Har suttit och avnjutit kaffe och de vackra tulpanerna jag fick av min vän igår. 


Som vanligt glömmer jag fota när jag r iväg. Jag har liksom så roligt att jag inte tänker på att ta bilder, och känns lite oartigt också.. Vi fikade på favoritfiket Wienerkonditoriet och vi gick i butiker och loppisar. Jag köpte mig ett litet bord för 80kr och en liten kristallskål för 15kr. Jag brukar inte handla så mycket utan det är goda sällskapet och bara komma iväg som är själva nöjet. 


Nu när de flesta längtar efter våren så kommer kylan. Bara att bita ihop och hoppas att den försvinner fort. 

Nu är det dags för mer kaffe o en macka sen är det tid för tvätteri. Hepp!


1 kommentar:

  1. Ja du, den där kylan varar bara några dagar, hihi...jag har sett på SMHI:s ,prognos, sen blir det bara några minusgrader, som vanligt med andra ord, haha...
    Ha en fin ny vecka !
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...