25 februari 2017

Rena hilleri!



Hej solstrålar!
Vilken natt jag har varit med om! Igår ringde min bästa M och vi babblade i telefon i en timmes tid. Medan vi pratade gick jag och släckte lampor, drog ner persienner och gick i nattis för att göra kväller. Precis i slutet av samtalet säger M: -Ina, S står här och hoar. (Som en uggla) Vill du med och nattskåda?

Jippi! På tio minuter var det bara att hoppa i kläder, på med vinterkängor och mössa sen ut. Vi var ute tre timmar i läskiga mörka skogar. Jag är spänd än efter denna tripp. Nåt jag är livrädd för är älgar och mördare och zombies. Vi var ute mitt i ingenmansland och lyssnade och det är veeeeerkligen nattsvart i skogen. Det knakade och brakade och jag var ständigt beredd att hoppa in i bilen. Det var tre timmars spänning och jakt efter ljud. Rena rama fredags hilleri! (Thriller) Jag blir så jäkla road av mig själv när jag tänker vad löjligt harig jag är. Bra att de tar ut mig så jag får möta mina nojor. Haha Man ska vara tyst givetvis när man ska lyssna men det är så svårt när vi har så mycket att prata om. Men vi fick höra hoande uggla.  
Tack M o S för en kul nattripp!
PS. Jag fick en lifers!


Klockan var över midnatt så egentligen ska det stå den 25/2 


Lånat från nätet: Pärluggla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...