13 februari 2017

Friluftsdag



Vår vackra kyrka skymtar till höger. Vi började knata ca 9:40 från idrottshallen och var framme vid golfbanan kl.10:45.. 


Vi bor så vackert vid Strömsholms kanal. 


Hamburgare med bröd och en Festis utdelades. 


Strålande väder och 6 plusgrader. Härligt. 


När vi närmade oss eskiln på hemvägen började jag känna av höfterna och benen blev stumma. Jag har inte gått på flera månader. Inte så här långt. Enkel väg var 6,4 km, från skolan ut till golfklubben i hedkärra. 


Andlöst söta ankor vid kyrkan. 


Här var jag sliten så jag passade på att ta en mikropaus o fotade kyrkan i solen. 


Kyrkan är så stor att den inte fick plats på bilden. 

När jag kom hem hade jag gått över 1,5 mil och över 22.300 steg. Nu blir det tacos och slapp i soffan. Hepp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...