18 februari 2017

Bibliotekskorridor look a like..



Så här har det sett ut hos mig ett tag och jag blir gaaaalen! Det är allt från pant till kläder som ska till loppis. Byrån tar enormt stor plats för den är så djup. 


Så klart, lördagkväll så börjar man flytta runt möbler. Som ni vet har jag svårt för Ikea möbler och möbler som är nytt. Det ser billigt och plastigt ut på eeeeen gång. 


Men skam den som ger sig. Jag har en vision och jag får inte ge upp så lätt. Dörrarna ska jag måla sen när jag är ledig och det ska bli skönt att få bort Gabonet för de gör rummen så mörka och dystra. Nu ska jag ta en paus och glo tv. Ni kan säkert gissa hur det ser ut i dotras gamla sovrum. Törs inte visa er.. Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...