8 januari 2017

Smörsvanar och druvsaxar



Hej på er!
Då var det söndag och ledigheten nalkas mot ända. Idag gör jag tvångssysslor som dammsugning och tvättstuga. Sitter just nu i skrivandes stund i soffan. 


Jag har gått igenom mina gömmor här hemma. Hittade småskålar och saxar. Saxen längst hitåt är en druvsaxar. Hittade även Kaktänger och skedar..


Jag har massor av olika skedar. Här ser ni kaffesked, sockersked samt saltsked. 


Sen är jag kär i mina smörsvanar. De är så söta. Såg på nätet att det även finns smörhundar/taxar. Onödigt kul att samla på. Nu ska jag förbereda maten. Det blir 80-talsmat, pommes, grillkorv o pulverbea. Gött!

Må så gott! Kram♥️



1 kommentar:

  1. Här har vi ätit hämt pizza !!....har stått vid spisen så många dagar nu, hihi...så vi tyckte att vi kör pizza idag ;))...mätta och belåtna...senare blir det ett glas rött med en bit brie ;)
    Nu Bingolotto !!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...