1 januari 2017

Jobs tryck



Jag gillar mitt matrum. Sitter nästan bara där på helgerna. Det är tomt utan dottern så jag sitter framför tvn på vardagarna och äter. Jobs tryck som jag och dotter fyndade på hembygdsgården för tre år sedan ska säljas. Vad gör man inte för att få ihop slantar till sommarresan. 


Men jag har hittat en nödlösning. Ur.se och dess dokumentärer. Hehe 
Har kikat på två dokumentärer nu på eftermiddagen. Fler blir det i morgon.


Solen har lyst idag och den gör mig glad. Har pratat med min finaste vän. Hon jobbar och sliter men jag hoppas vi hinner ses nåt nästa vecka. 


Vilket ställe! Hornborgasjön. Tänk att det har gått över 8 månader sedan vi var dit. Det känns som Max 3. Jag sitter och går igenom bilderna på mobilen och ser att man har gjort många roliga saker. Det blir minnen för livet. 

Vi ses!♥️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...