30 december 2016

Instagram 2016 best nine


Hallå i stugorna!
Här blåser det nästan storm! 
Idag har jag plockat undan julen, supertidigt I know men jag kände mig kvävd av den så bort bort. Nytt år nalkas och hoppas på ett bättre sådant än detta år. Har börjat kika på resor och planera in dem. Det är lika kul varje år. Nalkas kväll här och förhoppningsvis kommer det en tjej och köper min spegel som jag har på blocket. Måste få in slantar till första resan som är redan bokad till värmen. 

♥️Önskar er en fin afton!





1 kommentar:

  1. Det är kul att resa...vi åker två par till Kanarieöarna i maj i två veckor, ska bo i ett radhus. Två sovrum och två badrum, gemensamt kök och vardagsrum, ska bli kul...har aldrig varit till Kanarieöarna. Billigt blir det också eftersom killen vi åker med har reducerat (SCA har lägenheter där)....så vill jag önska dej ett GOTT NYTT ÅR !
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...