18 december 2016

Annons på blocket ♥️



Hello söndag och fjärde advent. 
Nu har mor varit här och fikat hos mig, And-ers och Sven.. haha


Som vanligt glömmer jag fota.. 


Nu är det tänt överallt. Mysigt med ljus. 
Har känt mig iakttagen hela helgen. Nu vet jag från vem. Har en vovve på stolen bredvid soffan. Han har suttit där ett tag. Måste nog flytta på stackarn.. 


Har även hunnit slänga ut grejer på blocket. 


Känner att den vita perioden är garanterat över. 



Hoppas att jag får sålt så att jag kan fylla på med nya (gamla) saker.. 


Har hittat möbler jag vill ha men måste nu tömma lite här hemma. Det har blivit så trångt och vinden är full så nu har jag inget val. Hehe 

Ha en fin afton!♥️






1 kommentar:

  1. Visst måste man rensa ibland...om du visste vad mycket grejer jag har som skulle slängas/säljas, oj oj !....efter nyår ska jag sätta igång med rensning (hoppas jag )...
    Ha en fin kommande vecka !
    Kramelikram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...