20 november 2016

RCR kristall ♥️



Två av tio kristall prylar jag ropade in för en vecka sedan. Jag blev typ kär i den vänstra. Den väger nästan två kilo! Den till höger väger bara ett. De skimrar vackert och jag blir så glad av dessa skönheter. 


Den här stora båtskålen väger massor. Så fin! Jag hade chips i den och det kändes lite lyxigt att äta från denna kristallskål. 


Glaset till vänster fick jag av en släkting när jag var typ 18-19 år. Den till höger var med på en av brickorna jag ropade in. Tänkte mer på glasen men sen googlade jag märket och det är italiensk kristall. De sex glasen jag fick med är värda ca 600kr. Kul! Bonus liksom. 

Nu ska jag äta tidig lunch sen tvättstuga.. 
Önskar er en fin söndag!♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...