29 november 2016

Måla Gabondörrar



Efter jobbet idag skyndade jag mig hem för att påbörja målning av Gabondörrar. Jag hade köpt hem grundfärg som är täckande och hindrar att lacken bryter igenom färgen. BINfärgen var tunn och rinnig men torkade på knappa tio minuter. 


Jag hann grunda två gånger innan det blev mörkt. 


Efter målningen rusade jag iväg till salongen för att fixa brynen. 


Passade på köpa tonad vit färg till dörrarna hos adenskogs efter brynfix sen hem till mummu för att skruva ihop en byrå vi köpte igår. Handlade mat när vi blev färdiga och sen var jag äntligen hemma i soffan och klockan slog precis åtta när min serie på ettan började.

Blir strax sängen. I morgon är det provdag i naturkunskap för eleverna.♥️ 





1 kommentar:

  1. Så du håller på att renovera du ;)....alltid kul att få nytt !!
    Ta och vila emellanåt också, hihi...inte bra att stressa på !
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...