19 november 2016

Lördag morgon...



Igår var det en lång dag. Jag var hemma först vid halv sju på kvällen. Förra helgen vann jag på budgivning och min vän lika så. Vi drog till Västerås direkt efter jobbet för att hämta vinsterna. Jag vann en stor tavla för bara 200 kr. Vann även två! brickor med kristall! På en av de två brickorna fanns en liten glaslampa. Jag tänkte - wow den var ful men måste testa.. sagt och gjort meeen jag blev dökär i lampan direkt! Den lyser så mysigt och fint. Bilderna gör tyvärr inte rättvisa men ni kanske kan visualisera. 


Tungt munblåst glas som man sätter på en liten spotlightlampa. 



Visst är den söt!♥️


Jag blev typ kär direkt!


Tur att jag inte kastade den! Den är helt klart min nya favorit här hemma i lyan!

Jag ska visa mer vad jag släpade hem. Det blev två kartonger med kristall. Tur att jag ringde dit tidigare i veckan och frågade om man skulle ta med sig pack-material.. 


Nu ska jag tvätta utsidan av fönstren. 
Stakarna ska fram.. Vi ses!♥️









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...