14 november 2016

Inashouse ♥️


 

Hittade denna bild på mitt fd sovrum i kråkslottet i min förra blogg. Huset var stuglik och tapeterna passade perfekt där. Lycka är att finna tapeter som man inte tröttnar på. Dessa tapeter skulle inte passa här i lyan för det skulle inte bli lika mysigt. 


Det blir en ljusare tapet. Lite mer diskret.
 

Kolla in mina gråa putsade väggar. Det kommer bli snyggt med grått till "smutsrosa" fåtölj och överkast. 


Nu blir det kaffe sen till jobbet. 

Önskar er en fin start på veckan!♥️





1 kommentar:

  1. Aha, så du ska tapetsera om ...alltid kul att förnya ;))...jag har också grå väggar i sovrummet, kolla i min blogg... i det senaste inlägget ser du hur det ser ut ;))
    Hoppas allt är bra !
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...