1 november 2016

Houdinis museum

Houdinis museum ♦️

Kom hem igår kväll efter en fantastisk resa till Budapest med arbetskollegor. Jag återkommer med bilder och tips att se där på två heldagar som vi fick. 


Min moster o mummu. 
Härligt att se mummu på benen och idag flyttar hon till serviceboende. 


Lilla mor har operats igår morse när jag var ännu  i Ungern. Så skönt att allt gått bra. Nu blir det läkning och habilitering för henne. I vår är hon som "ny" och kommer inte undan när det nalkas promenader. ;)

Mina finaste vänner ska ut på Östersjön idag och jag hoppas att de får en fantastisk resa trots skitväder. 


Jag vill verkligen inte ut. Hemskt blött och jag har inga bra skor att använda. Ska till katten Ebba i eftermiddag och gosa lite och jag tror inte att hon vill ut.♥️
 


1 kommentar:

  1. Härligt med en resa så här på höstkanten :)
    Skönt att din mamma mår bättre, min mamma har också flyttat till ett boende för ett tag sen tyvärr.
    Det värsta vädret ska visst komma här där jag bor.. Brrr..
    Hoppas allt r bra med dig.
    Sköt om dig!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...