9 oktober 2016

Effecta auktion ...


Vill så gärna ha denna tavla. Hoppas att jag vinner ikväll.. 


Har tagit en promenad med dotter idag. Hon har fått bromsarna bytta hos farfar. Tur att ha händig far o farfar. Jag har haft tvättstuga o nu ska jag utforska vart röklukten kommer ifrån. Jättejobbigt. Säkert från någon ventilationsrör. Fullspäckade dagar nästa vecka. Allt från förutom jobbet utbildning, läkarbesök och flyttpacka åt mummu. Dotter med sambo kommer bästa helg då kan de hjälpa till. Nu ska jag ta hand om trökdisken innan annat. Kramis till er♥️

1 kommentar:

  1. jag hänger nog inte med riktigt, men det gör väl inget, haha....röklukten ?...tavlan ? flyttpacka ?...hoppas du har det bra i alla fall ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...