16 oktober 2016

Budapest


Jag och 23 kollegor ska till Budapest om ett par veckor. Det ska bli riktigt roligt. 


Sitter och skriver packlista. Jag är doktorand i planering. Hehe Vi har endast två heldagar där så det gäller att få med rätt saker då vi endast har litet handbagage med oss. Många undrar varför plastpåsar. Det är jättebra att ha med. Man kan lägga smutstvätten i påsen, eller smutsiga skor eller linda in något man är rädd om. Smart va! 


Instagram har ändrats och den är mer lik Facebook. Lite trist. Jag vill gärna ha de jag följer i turordning, exempel att en person lägger ut en bild för en timme sedan, en annan för två timmar o den tredje för tre timmar osv. Nu kommer bilderna hullerombuller och då missar jag flera personers fina uppdateringar. Förhoppningsvis blir det som Facebook har löst problemet genom att man kan trycka på en knapp - se senaste.. Fast det är inte superviktigt då jag inte har tid att kika hela tiden då jag har ju ett jobb att sköta..


Nu är det dusch och sen till Åsby trädgård. 

Vi ses!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...