16 september 2016

Nu är det fredagsmys



Vilken dag! Vilken arbetsdag! Pjuh!
Intensiv. Sååå intensiv. Svenskalektion på morgonen, träffade min arbetskompis som är mitt i ett helvete som jag/vi var för fyra år sedan. Såå smärtsamt. Sen blev det snabblunch, macka och sen naturkunskap och sista lektion matte. 


Kommer till mitt bord och finner detta.. Haha Snäll arbetskollega jag har va. Hehe Jag hade mina strumpor på skrivbordet men de var rena! I promise!


Solen sken och jag kände mig helt urlakad men glad över att få kliva ut. 


Kom ut genom dörrarna på jobbet och ser denna bil felparkerad. Hoppas att ägaren inte får böter! Hihi


Ikväll blev det ostburgare. Supergott. 

Nuu blir det soffa och tv. I morgon ska jag ut på loppisvända. Trevlig kväll!♥️




1 kommentar:

  1. Ha en fin fredagskväll och en underbar helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...