9 september 2016

Livets spår ♥️



Jag har en vän som finns för mig. Som förstår mig, även om jag är tyst. Vi har två olika liv men ändock så lika. Vi arbetar med människor som är i behov av stöd och hjälp och vi gör vårt yttersta varje dag när vi kliver in på våra arbeten. Vi finns för andra människor dagligen, vi finns även för varandra när det behövs. 


Vi går olika stigar i livet men våra vägar möts då och då. Nu hade vi inte haft ett av våra viktiga samtal på länge. Samtal om vad vi har sett på våra enskilda spår. Ett samtal som varar och är tre timmar långt är ett samtal för oss mätt väldigt kort. Vi har så mycket att berätta och dela med oss till varandra, tankar och reflektioner med kryddor av skratt. Vi försöker förstå människans nyck och beteende men det är väl ett av livets gåtor som aldrig går att lösa eller ibland förstå.. 
Tack för att du finns för mig M!♥️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...