4 september 2016

Klassiskt hem



Jag gillar teknik men inte hemma. Jag vill inte att den ska synas hemma heller. Tycker inte att tvn ska vara "the focal point" det första man ser i ett rum. Den här cd-spelaren är nog 20 år gammal. Stor och klumpig men har jättebra ljud. Jag har funderat länge på hur jag ska dölja den men har ej kommit på något bra än. Jag använder radion och antennen måste få sticka ut så att man får connection. 


Mitt hem består mestadels av loppis och auktionsmöbler. Billigt att köpa och hemmet blir mer personligt tycker jag. Nästa inköp blir nog någon slags bokhylla, en låg tror jag som jag kan fylla med böcker och loppisfynd. Förhoppningsvis kanske cd-spelaren får plats också. 


Solen skiner och jag ska sätta mig ner och skriva en matlista. Jag har varit sugen på soppa i flera dagar men vill ha en "tung" soppa, typ potatis och köttfärs. Mums! Sen har jag väl obligatoriska tvättstugan i afton. Ha en fin dag!♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...