1 september 2016

Kalas och läx-akuten



Efter en lång dag på jobbet så ville jag och en kompis överraska vår bästis då hon fyllde år. Vi visste hennes arbetsschema och vad hon skulle göra efter jobbet. Vi bestämde oss att köpa tårta och gå hem till henne för att fira. 


Men tji fick vi! Inte var hon hemma. Vi satt på hennes trapp i solen ca 45 minuter. Njöt av solstrålarna och vi satt och spekulerade vart hon kunde vara. 


Vi fick ta och ge oss och tårtan fick följa med mig hem. Huuuur ofta kommer jag på en spontan surprise för min vän? Typ aldrig. Tjoflöjt vad bra det gick. Haha men det är väl tanken som räknas?..


Har nu legat i soffan ett tag. Jag jobbar typ dygnet runt kom jag på när elever ställer frågor på arbetsuppgifter via nätet kvällstid. Jag jobbar ideellt kan man tro. 

Nu blir det sängen. Läsa lite o försöka sova så jag orkar med fredagen.

Natti natti♥️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...