18 september 2016

Instagram har skräpkonton



Vilken dag! Har fått så mycket gjort. Frivilligt. Hehe Laga mat och tvätta fönster är inte det roligaste men skönt att få sånt gjort. Nu har jag "bara" fönstren mot parken kvar. 


Jag har påbörjat rensningen på insta också. Har tagit bort över 7o konton som följer mig. Det finns så mycket skräp på insta och det är inte så bara att slippa undan sånt. Kolla namnet på ett konto ovan. Hahaha "titty-hoe" Hahaha 
Den har jag blockerat så nu är den borta. 


Jag får fortsätta rensningen en annan dag. Jag har även sluta följa konton, såna konton som aldrig lägger ut bilder, så det finns lite att pyssla med. Jag använder mig mest av snapchat. Den appen är roligast.

Nu måste jag äta lite! Hepp! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...