25 september 2016

Fullspäckad söndag!



I morse kl 9:30 gick jag till en vän för att få ögonfransarna färgade. När vi blev färdiga med detta så tog vi en långpromenad. 


Vi hamnade på andra sidan stan och jag blev bjuden på vin och kebabsallad! Vi firade våra födelsedagar! Vännen fyller idag och jag på tisdag! 



 
Långpromenad på 6,4 km blev det och vi fick denna dag att gå. När jag kom hem gjorde jag en kycklinggryta som dotter kom förbi och hämtade efter att ha fått bilen servad. 


Så här ser det ut mellan fönstren. Grus från bilarna. Nu har jag tvättat klart fönstren. Det gick på raketfart! Fyra fönster på 50 min! Mellan fönstren är inte kul att ta men nu är det gjort. Nu till advent om det är nollgradigt så har man möjlighet att ta utsidan en vända till innan stakarna ska fram. 


Det här med tvätteri alltså. Såå trist!


Nu är det baaaraaa ett par maskiner kvar och inhandling på Coop. Får fikabesök efter jobbet tomorrow. Fuuuull fart!

Önskar er en fin start på kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...