27 september 2016

Föreläsning


Det var dimma i morse. Lite trollskt. 


Vilken dag! Full fart med härliga kollegor och fina elever. Present fick jag med. 


Fd idoljury och låtskrivaren Andreas Carlsson var till byn idag. Han föreläste om hur hans drömmar och idéer gick till verklighet. Han var riktigt bra och han fick mig att ta fram mina gamla drömmar. Kanske dags att förverkliga några av dem.. 

Han gav eleverna inspiration och energi. (Plus mig också) 


Vi åkte efter jobbet och hälsade på far. Mor pysslade om graven. 

 

Det var vackert vid vattnet. Höstfärgerna sprakade i träden. 


Min födelsedagspresent. Så fiiiin. 

Nu blir det tv och äta lite kvällsmat. 
Ses i morgon!♥️




 

1 kommentar:

  1. Herregud 44 år ! du är ju bara barnet människa !! hihi...tänk när du blir lika gammal som jag, haha...grattis i efterskott ;))
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...