2 september 2016

Dubbelbokad



Då var det äntligen kväller. Idag har det varit intensivt. Har varit dubbelbokad två gånger. Mentorstid o svensklektion. Och historia- och svensklektion. Det ordnade sig men jag känner mig otillräcklig. 


Detta år ska jag springa både inne hos år 1 och år 2. Det betyder att jag måste ha koll på både alla läxor samt hjälp och stöd elever behöver i år ett men allt detta i även år två. Pjuh. Dubbelt så mycket jobb. 


Plus att vara klassföreståndare för vårdarna i tvåan och de som går ett fjärde år. De elever som går ett fjärde år har inte klarat alla kurser i den utbildning de har gått i tre år så de får chansen att läsa in det i fjärde året. Det kan vara allt från svenska, engelska, matte till teknik eller uppkörning i fordon. Fjärde åringarna är alltså utspridda i olika program som exempel teknikprogrammet, fordon och bygg och som jag måste ha koll på osv osv. 


Nu ska tanten vila. Kolla tv o äta gott. I morgon är det fullspikat program. 

Ha en kväll!♥️



1 kommentar:

  1. Tufft när man vill men kanske inte räcker till, man är ju bara en liksom :)
    Hoppas du har en mysig kväll och får en trevlig helg!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...