11 september 2016

Direktflyg till Krakow


Fy faen vad jag har jobbat idag! Det har varit full fart sedan åtta. Ugnen har gått i tre timmar. Fixat fyra matlådor åt dem. Tvättmaskinerna har jobbat sedan elva och jag är inte klar än. Jag har kollat lite om Krakow och Polen, städat och klippt ner pelargoner. 


Ungdomarna kom hem vid halv fyra och de stank! eld! De hade haft en fin dag ute vid sjön och de hade fiskat o grillat. Jag rusade ner med deras stinkande kläder till tvättstugan och tvättade upp deras jackor och mysbyxor. De fick med sig nästan allt hem. De åkte precis så nu kan jag tvätta mitt. (De hade med sig sängkläder också) Pjuh. 




Nu ska jag äta bullar och kolla på serien - enkel biljett till Korfu. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...