27 augusti 2016

Kanariepalm har fått kruka!



Idag har det varit en "måste fixa" dag. Rensat papper, betalat räkningar, plockat och städat i sovrummet och äntligen planterat ner min älskade luggade Palm som jag köpte på rea 5 juli i Grängesberg. Äntligen. Stackars Palm. Nu får den stå i badrummet o lapa de få solstrålar vi har i Norden över vintern. 



Jag köpte mig en stooor grön kruka för några veckor sedan för enkom 150kr. Den får stå och vara fin i samkvämsrummet. Den ser väldigt grön ut på bild, dock mer dämpad i färgen i verkliga livet. Tydligen har grönt blivit min färg. Hoppas den blir på ropet då blått har varit det i 3-4 år nu. 


Älskar att drömma om färg och form. Gillar grått och grönt och jag skulle vilja ha de färgerna i sovrummet men gillar även blått och vitt i sovrum då det blir krispigt fräscht. En stil som jag har gillat i många år till sovrummet är toile de jouy. Så klassiskt vackert♥️


Åh vad mycket vackert det finns! Vill haaaa typ allt! Måste leta efter en man åt mig som kan köpa mig ett stoort hus. Typ herrgård. Hihi 


I morgon ska jag kanske iväg på shopping, vi ses tomorrow!

Ha en fin kväll! Kram ♥️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...