13 augusti 2016

Gustavianskt gallerbord


Hej o hallå där!
Här är det tvätt- och plockdag idag. Tvättar sängkläder o sommarklänningar. Har även börjat rensa bort lite blommor på balkongen. De har varit lus-år här i år. Fuktigt och tung luft. Så nu ryker flertalet växter för de är inte fina nå mer. 

Det här bordet kunde jag inte låta bli att köpa på loppis. Jag har ingen plats för den direkt men den liksom ropade - Kööööp mig! 


Såna här låga bokhyllor vill jag ha i rummet. Trycka in lite böcker samt få avställningsytor för mitt lull. De är bara 120 cm så de tar inte mycket plats. Vet dock inte hur jag skulle få hem dem..

Hoppas ni har det bra!♥️Kram 

1 kommentar:

  1. De där borden är så fina!
    Hade jag också köpt direkt om jag fått möjligheten.
    Tyvärr springer de ofta upp i pris på auktionerna...........

    Nu får du ha en bra Söndag,
    kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...