26 augusti 2016

Fredagsmyset är här!♥️



Vilken vecka! Så intensiva att jag har svårt att varva ner. Jag har typ adhd i skallen av allt jag ska hålla reda på. Mitt knep är att jag skriver ner allt på en lapp så lugnar hjärnan ner sig. Jag ska mumsa pizza o slappa i soffan och det ska bli så skönt. 


Igår var det en tuff dag och jag fick höra något som gjorde mig ledsen. (Ej elev relaterat) Jag blir lika paff varje gång högutbildat folk säger saker som ingen människa oavsett utbildning eller intelligensnivå skulle säga.. 


Idag fick jag vara med mina fjolårselever och en elev sa till mig efter en diskussion om hat och ilska - Ina, dig kan man aldrig bli arg på. Den eleven har en plats i mitt hjärta.♥️ Jag har världens bästa jobb!



Nuuu ska det mumsas! Ha en fin kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...